Bonprix | Invoering attributie model m.i.v. 15-02-2017

Beste affiliate,

In deze nieuwsbrief vind je alle belangrijke regels met betrekking tot het nieuwe attributie model van het Bonprix affiliate-programma.

Uit strategische redenen heeft Bonprix besloten de toewijzing van de sales met ingang van 15 februari 2017, op basis van een attriubutie model te hanteren en niet meer volgens het last click model.

Wat houdt dit attributie model precies in?
Op basis van het attributie model zal elke publisher, die een minimale bijdrage tot de sale heeft geleverd, een aandeel van het commissiebedrag ontvangen. De positie in de funnel heeft geen invloed op de hoogte van de commissie. Indien je de enige partner in het conversie pad bent, ontvang je de 100% commissie. In de komende periode zal er voor cashback publishers een aparte nieuwsbrief worden verstuurd. Nadere informatie volgt nog.

Hoe wordt de commissie berekent?
De berekening van het commissiebedrag verloopt als volgt:
“performance rate x opportunism rate = commissiebedrag”

Zowel de performance rate als de opportunism rate worden berekend op basis van interne algoritmes, die het aandeel aan de uiteindelijke keuze van de consument bepalen.

Wat zijn mijn voordelen als affiliate?
In het vervolg zul jij als affiliate een grotere kans hebben deel uit te maken van de sales-funnel en dus vaker een commissie ontvangen. Met behulp van goede content, zal jouw website door meer potentiële consumenten bezocht worden, en het aandeel in de funnel stijgen.

Bij verdere vragen kun je contact opnemen met de adverteerder Bonprix via Tom.staps@icrossing.com of vanessa.marin@tradedoubler.com.

Succes met de promotie!

Adverteerder: Bonprix (22449) bonprix-logo
Commissie: tot 9%
Website: http://www.bonprix.nl/
Informatie: Bekijk programma informatie

login

Voor meer info of vragen kunt u contact opnemen met Vanessa Marin (Client Development Manager) via vanessa.marin@tradedoubler.com.